بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.
بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.

زندگی نامه آقای شاهین قمیشی خواننده رپ

سلام و خسته نباشید خدمت بازدید کنندگان عزیز

تو این بخش خواستیم مصاحبه ای آماده کنیم با جناب آقای شاهین قمیشی  خواننده سبک رپ

در مورد زندگیش و علاقش به موسیقی و...



-خوب اقا شاهین اول خودتو معرفی کن


شاهین قمیشی: سلام به خدمت تمامی اعضا و بازدید کنندگان عزیز

اسم اصلی من نوری البوغبیش هستش و اسم مستعارم شاهین قمیشی  هست که خودم برای خودم انتخاب کردم

من عرب زبون هستم اهل شهر بندر امام در خوزستان و 26 سالمه یه کسیم که با بقیه فرق داره و تنها فکرش اتحاد بین همس ما هممون ایرانی هستیم و نباید نژاد پرستی کنیم

-خوب اقا شاهین از علاقت به موسیقی بگو و چیشد که کلا به خوندن وارد شدی؟


شاهین قمیشی:من قبلا ها به رپ علاقه داشتم و بیشتر تکست اجتماعی می نوشتم  و بعد شکست عشقی ای که خوردم به نوشتن تکست دیسلاو هم روی آوردم

از اسمای تکست هام هس  به اسم .ولنتاین امسال و خاطرات. که امیدوارم بتونم با کمک شما (اداک رکورد) اونارو تو قالب اهنگ بخونم

من علاقع خاصی به موسیقی رپ دارم و از بس اهنگای پدر رپ فارسی(هیچکس) رو گوش دادم و خوندم و جستجو کردم باعث شد که به خوندن رو بیارم

خیلی وقته که میخواستم بخونم ولی نمیدونستم چطور بخونم و از کجا شروع کنم و خدارو شاکرم که کمک کردبا شما (اداک رکورد ) اشنا شدم و امیدوارم بتونم تو اینده هم کنار شما اهنگایی رو که میخام رو بخونم


-بله ما همیشه در خدمتیم و افتخاره که کمپانیمون با شما کارکنه

فکر کنم مصاحبه دیگه کامله تا اینجا

حرف آخرتون با بازدید کنندگان و اعضا چیه؟


شاهین قمیشی : امیدوارم بتونم روزی کارای بسیار خوب و قوی بیرون بدم که همه خوششون بیاد و اخرین سعی و تلاشمو میکنم  و امیدوارم همه مردم به اون چیزی که دوس دارن برسن

دوستون دارم با اجازتون یا علی خدا نگهدار



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد