بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.
بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.

اهنگ جدید قر بده از علی0067 و jeezy



اهنگ جدید علی0067وjeezyبه نام قر بده

برای دانلود بر گزینه ادامه مطلب کلیک کنید.

 
دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرابیم سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 16:55

چرادیگه همین که شماره میدن میگن زنگ بزنین بشون دیگه

مهرابیم شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 19:20

عالیه اقا علی خیلی باحالیییییییییییییییییییییییییی






مردم چه چیزای ازتون میخوانا اقاعلی...نه؟؟

سلام مرسی مردم زیاد از من چیزی نمیخان

★Elnaz★ سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 10:54 http://m.elnaz098@gmil.com

بیستت
توپپヅ

ممنون به اهنگای دیگر من هم گوش کنید ضد داعش

بیژن شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 20:53 http://muzikdislove.blogsky.com

سلام خدا قوت خسته نباشید یه خواهشی ازشما داشتم میخواستم یه شماره ای به شما بدم بعدش شما به همون شماره تماس بگیرید کوتاه یه جورایی انگار من به اون زنگ فقط کوتاه بهش بگید منم بیژن الان چند روزه شمامو یه جورایی بلاک کردی هرچی پیام میدم جواب نمییاد حاا زیاد نمیتونم حرف بزنم چون گوشی برای دوستمه شارژش تموم میشه فقط منو از بلاکی در بیار بعدش بهم پیام هم بده تا بدونم همین رو فقط شما بعدش اون خودش بهم میگه اشناست در ضمن من چون به کار سما اطمینان واعتماد کامل دارم میگم چون واقعا کارک باهاش ضروری هستش اینجوری میشه نتیجه بگیریم فقط شما بهم بگید باشه تا من خیلم راحت بشه شمارشونو فردا خدمته شما عزیز میدم لطف بزرگی در حق من میکنید موفق باشید منتظرجوابه شما هستم این زحمت را برام بکشید بازم متشکرم

شرمنده دوست عزیز نمیتونم

ماندانا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 14:58

عالئییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد