بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.
بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.

اهنگ جدید علی0067 به نام پرسپولیس قهرمان 2


اهگ پرسپولیس قهرمان 2 از علی0067


برای دانلود بر گزینه ادامه مطلب کلیک کنید.


 دانلود

نظرات 30 + ارسال نظر
مرگ از زندگی بدون بهتره♥ℱaT♥ دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 18:28

اب پنییییییییییییر
اصلا خواب ظهرم که یه دنیایی داره
خصوصا اگه ساعت دو از مدرسه بیای فرداشم درسات کم باشن یه ناهار توپم خورده باشی گوشیتم رو سایلنت باشه
از دو تا 6 بگیری بخوابی خستگی یه قرن زندگی درمیاد!!!!
بعدم علی جون ما به فکر شما نباشیم به فکر کی باشیم
اصن ما به فکر شما نباشیم کی به فکر شما باشه

بووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس

اینو بعدازظهر فردا که خواسی بخوابی بزار رو لپت تا خواب بهت بیشتر بچسبه!!!!!
فداتم♥

♥ℱaT♥ دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 17:52

اوکی
چرا کامنتو میحذفی؟؟؟
اقا علی اینطوری از بین میریااا
یه کم به خودت برس
"به قول مامان بزرگم ببین رنگ و روت پریده!!!
داری ازبین میری بچه جون"
علی جون اگه شبا دو بخوابی صبحام 6 بلند شی بدنت اسیب میبینه ها
خواب مفید 8 ساعته اونم از ده شب تاشیش صبح
من نگرانتم
یکم به فکر خودت باش!!!!
روزم ک همش مشغله
کارکار کار
خب مگه یه ادم چقد ظرفیت داره!!!؟؟
مراقب خودت باش!!

مرسی که به فکرین وای ظهرا میخابم اون جبران میکنه

♥ℱaT♥ یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 17:48

یه سوال!!
هنوزم شبا ساعت 4 میخوابی؟؟؟

خیر 2 و اینا میخابم

♥ℱaT♥ شنبه 26 آبان 1397 ساعت 17:35

اقا علی اخه یه جوری جوابمو میدیو کامنتمو پاک میکنی حس میکنم تا میای سایت چشمت به اسم من میخوره میگی واااااای باز ک این اجنه پیداش شد
پعععععععععععععععععععع
بعدم یه جواب یه کلمه ای میدی و میری!!!

ایا اینطوریه واقعا؟

والا سرم شلوغه وقت نمیکنم زیاد بیام همین که جواب میتونم بدم الان خداتونو شکر کنید خخخخ

♥ℱaT♥ شنبه 26 آبان 1397 ساعت 15:45

وای راس میگی؟؟؟
یعنی هرروز بیام

وای دوست دارم علی جوووووونننننننننننننننننننن

♥ALI0067♥حالتو کن بابا!!ℱaT پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 16:54

اقا علی یه سوال:
شما ازاینکه من هر روز میام تو سایت و همش وقت شمارو میگیرم بدت میاد؟؟؟

جدی بگو بدت میاد؟
راستشو بگیاا!

خیر اتفاقا برعکس

♥ℱaT♥ پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 16:43

اصلا من خواسم برم دانشگاه تبیرزو میزنم که دانشگامم بیام تبریز
اون جوری اگه ماه به ماه خونتون میموندم اینجوری سال به سال از خونتون جم نمیخورم
خوبه ک دیگه پول خابگاهم نمیدم!!!

♥ALI0067♥حالتو کن بابا!!ℱaT پنج‌شنبه 24 آبان 1397 ساعت 16:32

سلام
اوخخ باز ضایع شدم که
طوری که نی میام تبریز
تازه تبریزهم جاهای دیدنیش بیشتره که نشونم بدی هم اب و هواش بهتره
هم زبون مردمشو میفهمم
مگه نه؟/

بزار راحتت کنم منو از در و پنجرتون بیرون کنی از تو کانال کولرتون میام تو
کانال کولر نشد سوراخ ناودون که هست
اونم اگه ندارین من و لوله بخاریتون یه جور باهم کنار میاییم

خلاصه ک خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت
مطمئن باش یه روزی از نزدیک خواهم دیدت!!!
فقط خدایش خواسی منو ببری جایی بگردونی یه جا ببر که عشق قبلیت نباشه چون من حال ندارم بم بگن عشق دزد و حالم ندارم دو ساعت توضیح بدم که من خودمو چسبوندم به شما ! شما کاری بام نداری

باشه؟

خخخ حتما

♥ALI0067♥حالتو کن بابا!!ℱaT سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 17:30

علی جون باش تو نیا
بزار من یکم بزرگتر بشم
بخدا میام تهران مدرستون که هیچ نه البته اون موقع دانشگا میشه
دانشگات که میام هیچ میام خونتونم میام ماه به ماه میمونم رو تخت خودتم میخوابم جاتو اشغال مبکنم
اصلا هرجا خاصی بری منم بات میام
از کنارتم جم نمیخورم باور کن کاری میکنم خودت بگی وااای برو خونتون دیگهههههه!!!

باور کن!!!


فقط یه ذره باید وای سی!!

در خدمتم ولی من تبریزما خخ

تومردونه بازی کن من زنونه میبازم!!ℱaT سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 17:23

همش شیش ساعت راهه
همچین دورم نیستا!!!

♥ALI0067♥حالتو کن بابا!!ℱaT سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 17:22

اوکی په این یعنی نه
باش گرفتم!!!

♥ALI0067♥حالتو کن بابا!!ℱaT شنبه 19 آبان 1397 ساعت 16:59

یه جای خیلی خوب
اقا علی اگه الان بیای انقدره جاهای خوشگل تو شهرمون هست که نگووووو
یه رودخونه ای هس کنارش یه عالمه درخت افرا هست الان طبیعتش حرف نداره همش زردو نارنجیه!
اسم شهرمون بِن هستش نزدیک شهرکرده
تو اینترنت بزن گرداب بن عکساشو میاره
بزن طبیعت پاییزی رود خانه ی زاینده رود بن خیلی خوشملههههههههههههههههههههه
اینجا همه باشما هم زبونن بیا تا اینجا باهم ترکی بحرفیم
اقا علی





قبول میکنی؟

والا فعلا که نمیشه چون هم کلاسای خودم هس هم کمی دوره ولی در اینده شاید بتونم بیام

ایستگاه آخر:☠مـــــــرگ☠!ℱaT جمعه 18 آبان 1397 ساعت 14:33

رهاو چیه ایا؟؟؟؟

هزینه هرچقد شد ما تقبل میکنیم
به صرف شیرنی و ناهار!!!!
نه پارسالم یه گروه اومد تو مدرسه کنسرت گزاشت
مدیرو من اوکی میکنم
شما یه بله بگی همه چی حله!!!!!!!!!!!!!
فقط بگم مدرسه ی ماازاین جدیدا نیستا
قدیمیه یه طبقس
ولی زمین چمن داره
بیا دیگه کلی کیف میده!!!
اون قسمت پزو موافقی که باش؟؟؟

تو کدوم شهر هستین؟؟؟

تف به این زندگی که همش شده بردگی!!ℱaT پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 17:53

یوهو په اقا علی ببین قول دادی!
قول دادی تا قبل عید یه روز بیای مدرسه ما با تیون کنسرت بزارین
یه عالمه حال کنیم!
بعد من و دوستام یه دسته گل بزرگ میاریم بت میدیم
خب؟
بعدش من و شما که باهم اشناییم کلی به بقیه پز میدیم اوکی؟
پ من از شنبه میرم این خبر خوبو به بچه ها میدم که دیگه ازهمی الان اماده باشن!!!








قول دادی!!!
نه گفتن اثر ندارد!

خخخخ اگ بتونم چشم ولی هزینه اون همه رهاو نداریم بعدش تو مدرسه نمیزارن که

تف به این زندگی که همش شده بردگی!!ℱaT پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 16:28

نه خومن میدونم میزنی زیرش اینقد اصرار میکنم
حالا بوسو نمیخواد ولی قول بده دیگههههههههههه
علی جون میدونی چن روزه جفتمون الاف شدیم
یه اوکی بده تا بگم دیگه!!

اوکی بگو

ماگذشتیم و گذشت آنچه که باماکردی!!ℱaT چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 17:03

اقا علی ببین داری میپسچونی!!
قشنگ عین جمله ی خودمو بگو
بگو فاطی قول میدم عمل کنم بوووسسسسسس

نه دیگه اگ میخای بگو اگ نمیخای هم هیچ

نوچ نمیشه باید بگی فاطی قول میدم قبول کنم
اجی من همیشه میگه قول بگو منم میگم میزنه زیرش
اخه جواب تو برا من خیلی مهمه!!!


یکمم بخند علی جون چرا اخمات تو همه؟
یه بوسم بده
تابگم!!!!
نترس اینجا کسی نمیاد جز خودم و خودت
کسی نمیبینه







بوس یادت نره








بووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس

بیا بگو

تولدت مبارک من!!!ℱaT پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 09:58

نه اول بگو قول میدم قبول کنم تا بگم


قول بده!!!@

بگو قول

تولدت مبارک من!!!ℱaT چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 17:08

اقا علی یه کاری بگم میکنی؟؟؟؟


جون من نه نگووو

باشه؟

بفرما بگوو

اقا علی میگما من این اهنگو بردم تو مدرسه برا دوستام ک نزاشتن

وااای اصلا ترکید کلاسمون همه خوششون اومد البته یه دعواییم با اون استقلالیا کردیم ولی مث همیشه پرشپولیس پیروز شد
خخخ میگفتن مام از فردا اهنگ برا استقلال میاریم میزاری

گفتیم اگه هست بزارین
هههههههههههههههههههه

علی جون خلاصه کهه همه پرسپولیسی ها امروز دعا کردن به جونت
شادی کلاسمونم تقدیم میکنم به تو
ههههههههه

مرسی علی جونمممممممممممممممم

پاینده باشی الهیییی

عالی بود حال دادی بم علی جوونمــــــــــــــم

منظورم علی بود از ذوقم نوشتم علس!!!

علس چیکار کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


این چیه دیگهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

اصلا ازتو انتظار نداشتم!!!!!!!!!!!!!!






















وااااااااااااااااااای محشربوووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددد


حالمو جا اوردی افیییییییییییییییییی


دوستت دارمـــــــــــــــــــــــــــــــم


اصلا مگه داریم بهتر از این


قرمزتم علی جووووننننن

مرسی

اقا علی امروز سیمهههههههههههههههههههههههههههههههه

چرا نیمده پسس؟
اقا علی سی مهر شدااا
نمیخای بزاریش؟
علی جون خودت گفتی سی مهر رونمایی میشه
علی بدوووووووووووووودیییگگههههه

سلام پخش شد میتونید دانلود کنید

یوهووووو
فردا رونمایی میشههههههه

اقا بدو دارم میمیرم دیگههههههههههههههههههههههه

سه روز
ثلاثه یوم
تیری دی



فقط سه روز ماندهههههههههههههههههههههه

کاش عشق و عاشقی پولی نبود♥♥!♥♥ℱati♥♥ پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 15:55

4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4

ژووووون

حالا شد شیش روز یوهووووووووووووووووووووووووو

♥♥ℱati♥♥ دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 17:20

روزشماری:


7 روز دیگر!!!♣

فقط هشت روز ماندهه استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد