بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.
بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.

زندگی نامه حسام جی اچ



حسام قربانی متولد 7 بهمن1379 در رامسربدنیا امده، ودرحال حاظردراردبیل مشغول خوانندگی میباشد. ودرهمان کودکی مادرش رااز دست داد.

ودرحال حاظردررشته تربیت بدنی تحصیل میکند. او ملقب به نام هنری حسام جی اچ فعالیت می کند سبک فعالیت اش را دیس لاو و هیپ هاپ نام می برد. که علتش رامشکلات زندگی نام می برد !

وی می گوید در حال حاضر باهیچ دختری درارتباط  نمی باشد

حسام قربانی یا به قول معروف همان حسام جی اچ فعالیت خود را با حسین اوار شروع کرد  پس از آشنایی با میلاد راستاد (خواننده ) شروع به کار خواندن کرد.

لقب

به پیشنهاد حسین اوار نام هنری حسام جی اچ را انتخاب کرد که به گفته خود او دارای علاقه بسیاری به این نام می باشد، وی همچنین به نام ها سلطان درد شناخته می شود.

صدای اصلی حسام جی اچ با صدای آهنگ هایش کاملا یکی می باشد
 
اون درسال 1390 شروع به تکست نویسی کرد ودرسال 1392 کارخودرااغاز کرد

اولین ترک خورد را به نام حلالت به همراهی حسین اوار را در استدیو اواربند بست، بعد از موزیک حلالت وی با کمپانی اواربند شروع به کارکرد و دومین ترک خود به نام  دیوارای شهر را به همراهی مهدی جی تو به سبک.هیپ هاپ منتشر کرد

شهرت

شهرت حسام جی اچ بعد از آهنگ ببخش مادربه همراهی حسین اواربر زبان ها افتاد، از معروف ترین ترک های وی میتوان به موزیک های ؛ دیوونه، ببخش مادر. ضربان، لخته خون و … اشاره کرد
 
فعالیت بدون چهره

وی تا پیش از ترک ببخش مادر، چهره خود را نشان نداد، اما به دلیل حاشیه های بسیار و سوء استفاده از اسمش، با هماهنگی مدیر برنامه خود تصمیم به فاش کردن چهره خود کرد
 
دل نوشته
 
من سعی میکنم به مشکلاتی که برام پیش اومده فکر نکنم؛ تا وقتی که میتونم میخونم تادلتون رو اروم کنم من دردارو مینویسم ن برای مشهور شدن بلکه برای اینکه بفهمید هرکسی یه دردی داره ولی دراخرحرفام میخوام بگم 13سال بی  مادری خیلی  سخته پس هوایه مادراتون داشته باشین
خاک پای تمام مادرام

سلطان درد

زانو نمیزنم حتی اگر آسمان از قد من بلندتر باشد شوخی که نیست من سلطان دردم

نظرات 28 + ارسال نظر
جیسون پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 13:03

کاری میکنم همتون ایستاده تشویقم کنین

سام علیک دادا جی اچ برو به زندگیت برس بزار ما هم اینجا خوش باشیم
خدایی هر وقت اهنگ حوندی بگو من میام زنت میشم ههههه

دریا یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 20:34

شلاااااااام

خوبین
داداشا و آبجی ها
من خیلی عاشقتونم ما

(Fardin) دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 19:39

حسام من برم درس بخونم تو برو تلفن گفتن یاد بگی
تلفونی نگو پسرک

سوشا یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 22:29

ببینید دوستان خبری براتون دارم حسام جی اچ داداش گلم حدود سه ماه تا چهارماه بتونه زنده بمونه جایی که یه دلداری بدین بهش توهین تسقیرمیکنین بله حسام جی اچ مبتلا به سرطان هست اگه یه کوچوله مرام دارین حواشوداشته باش چون ته زندگیشه اگه باوردارین یاندارین راسی اقایی که میای حرف میزنی تودرس حرف زدنو‌یادبگیر داداش گلم ایمان بامهراب بالا اومد دیگه مهراب بافرزا بالا اومدتموم حلال کنین حسام وو..

علی یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 13:39 http://http:/

فدات داداش فردین.

راستی پسر نه اینکه خیلی معروفی و تو جهان همه میشناسنت بخاطر همین لقبت رو عوض کن. زشته لقب یکی دیگه روت باشه. اونوقت کل جهان متحول میشه.ههه
ناموسا باهات حال میکنم اخی فازت چیه ؟؟ چرا الکی زندگینامه گذاشتی ؟؟!!




راستی داش فردین من موندم کدوم اهنگای این آقارو دانلود کنم و گوش کنم چون خییییییلی زیادن.

"اون مبارز ولی محافظ" جمعه 30 آذر 1397 ساعت 15:30

ایول علی همینه
حالا یه سوال حسام تو به قول خودت تو آینده خواننده شی
تو الاغ سوار هم نمی شی با این فهم شور خوبت
پس خواننده دیگه چکار می کنن هروز تو اینستا دارن فحش
می خورن ولی حرف نمی زنن

ایمان ارشاد مهراب خواننده های دیگه چرا به سایت شون نمیان

علی جمعه 30 آذر 1397 ساعت 08:59

ببین به تخمم که عشقت ولت کرده. توخودت ھیچ گھی نمیتونی بخوری چون ھمون اول اعتراف کردی و سوتی دادی که یع سری ادم باھاتن.مگر اینکه اونا بتونن برات کاری بکنن ولی یادبگیر از کون خودت باید مایه بزاری. پس سیکتیر کن و منو تهدید نکن که بد بلایی سرت درمیارم. حالااز الان منتظر اون روزیم که نتونم تو شهرم راه برم و جلوی ھمشھریام ضایم کنی.

{Fardin}...... پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 14:14

یه سوال تو از لقب شهرام جی اچ استفاد نکردی

حسام جی اچ پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 12:26 http://RAZNRECORD

اگه کاری دارین میتونین تگرام بیاین 09010692653

{Fardin}...... پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 00:39

یا خدا چکار داری فاطی

♥ℱaT♥ سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 22:22

اقا حسام بیا تو نگین چت من بات کار دارم

حسام جی اچ یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 23:10 http://raznrecord

سلام خدمت همه دوستان عزیز حتی کسایی که مارو قبول ندارن عشقا من یه بارگفتم و بازمیگم شما میاد توی سایت فوش و بدو بیرا میگین دوستانی که میدونن خودشون باکیام من بخوام خربتون بکنم بخدا یه جورخراب میکنم که دیگه نتونی توشهرخودتون راه بری میدونی چی میگم اره دوستان من ادمیم که عشقم ولم کرده رفته من عکس نمیدم نمیخوام دیده شم من صدا ندارم چون برا دل خودم میخونم بخدا من همتونو دوس دارم ولی شماها....من حرفی ندارم اگه حرفی هستش میتونین بیای تلگرام یا تلفونی صحبت کنیم
RAZN_RECORD@
09010692653

حسام جی اچ یکشنبه 25 آذر 1397 ساعت 23:09 http://raznrecord

سلام خدمت همه دوستان عزیز حتی کسایی که مارو قبول ندارن عشقا من یه بارگفتم و بازمیگم شما میاد توی سایت فوش و بدو بیرا میگین دوستانی که میدونن خودشون باکیام من بخوام خربتون بکنم بخدا یه جورخراب میکنم که دیگه نتونی توشهرخودتون راه بری میدونی چی میگم اره دوستان من ادمیم که عشقم ولم کرده رفته من عکس نمیدم نمیخوام دیده شم من صدا ندارم چون برا دل خودم میخونم بخدا من همتونو دوس دارم ولی شماها....من حرفی ندارم اگه حرفی هستش میتونین بیای تلگرام یا تلفونی صحبت کنیم
RAZN_RECORD@
09010692653

♥؟!!!!ℱaT♥Nobody likes me.♥ شنبه 24 آذر 1397 ساعت 18:44

فدای اقا علیمون که میخواد یه روز اختصاص بده به زندگی نامه ها♥

خدا نکنه عزیزین شما

فردین (پاتر) پنج‌شنبه 22 آذر 1397 ساعت 20:28

علی بخدا من جات بودم عکس سایت مهراب عوض می کرم
بجاش عکس تکی مهراب میزاشتم
چون الان مهراب از آژاک رفته ؟؟
یه چیز دیگه جان هرکی دوست داری زندگی نامه ایمان نولاو
بزار
اخه من تعجب می کنم ایمان یکی از بزرگ های دیس لاو چطور زندگی نامه اون نیست

عزیزم کمی سرم شلوغه یه روزمو اختصاص میدم تا هفته بعد به زندگی نامه ها

♥ℱaT♥I'm a lonely girl♥ دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 20:43

فدات
پدرام کیه دیه؟؟؟؟
طوری نی اهنگم میده
عکسم میده
فقطط فحش ندین
فدای داری داداش!!!

علی یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 17:14

خخخخخخخخ.فاطی قشنگ بود .باپدرام بودم.چون تاحالا اھنگ نداده که عکسش نی.

♥ℱaT♥cool girl♥ یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 00:33

هایده مرده بودی که!!!!!
زنده شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جل الخالق!!
یه دهن بخون دلمون واشه!!
خخخخخخخخخخخخخخخخ

هایده شنبه 17 آذر 1397 ساعت 23:06

کو شنبه شد اهنگی ازش ندیدیم تو سایت اقا لطفا از کسایی بیو بزارید که لیاقتشو داشته باشه نه کسی که یه اهنگش یا عکسش حتی تو گوگل نیس

♥ℱaT♥cool girl♥ جمعه 16 آذر 1397 ساعت 19:42

یه سوال:
چرا عکسای این اقا حسام تو اینترنت نیست ایا؟
من میخوام ببینم صورتش چجوریه
نه یعنی چه شکلیه!!!

عکس مختصر ازشون که خودشون بهمون فرستادن رو گذاشتیم فقط عکس دیگه ازش ندارم تا بزارم

♥ℱaT♥cool girl♥ جمعه 16 آذر 1397 ساعت 18:15

فدای شما داداش حسام
ماشمارو قبول داریم
پاینده باشی!!!!
علی با کی هسی؟

علی جمعه 16 آذر 1397 ساعت 17:36

گمشوبابا پلشت

Hesam gh چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 06:31

سلام خدمت همه عزیزان اول دوستان من حسام جی اچ هستم دوم ببین داشاوابجیای گلم من میخونم به کسی ربطی نداره من نظرتونو میخواستم بعدمن تابحال توی کمپانی رزن رکورد وویس نزاشتم ایینم این اصلا وویس نزاشتم ولی از امشب میزارم بعد از شنبه اهنگا توی سایت گذاشته موضوعی که نمیخواستم بگم ولی میگم من دوتا شخصیتم بعد چند وقت پیفهمید کدوم شخصیت بوده ام raznrecord@:

دل کجاست که بد جور میگره سه‌شنبه 13 آذر 1397 ساعت 16:30

آهنگ ازین نداری بعد زندگی نامه می سازی
بجای این که زندگی نامه این بابا بسازی
برو زندگی نامه ایمان نولاو بساز که کلی هوادار داره
من نمی دونم تا حالا زندکی نامه ایمان نولاو چرا نزاشتی

به زودی اونم در سایت قرار میدیم

مرگ از زندگی بدون تو بهتره♥ℱaT♥ دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 18:41

اقا علی اهنگاشو میزارین تو سایت؟

اهنگی ازشون فعلا ندارم

مرگ از زندگی بدون بهتره♥ℱaT♥ دوشنبه 12 آذر 1397 ساعت 18:25

چی میگی تو
هنوز اثار مستی تو کلته هاااا
برو درس شو بعد بیا زر زر کن
اصن تو با خودت چن چندی؟

ناشناس یکشنبه 11 آذر 1397 ساعت 11:12

داداش فقط بگم که از اینکه انقد فل و داغونی داریم لذت میبریم,دمت گرم همینطوری سوژه باش,ما با رفقامون گل یا عرق میزنیم میشینیم کسشرهای تو و بقیه دوستاتو گوش میکنیم میخندیم شاد میشیم.
اخه اوسگل صدای اصلی تو و صدای اهنگات یکیه؟ احمق تو خودت وویس دادی ریدی به این حرفت که تو کانالت...
حسین اوار و اوار بند؟؟؟وای پاره شدیم تو خونه خودش ریکورد میکنه ینی ؟؟؟ چرا فکر میکنی مثلا خفنین ریدین همه باهم کسمشنگا
بعد دقیقا چه سو استفاده از نامت میشه اخه گلابی,سو استفاده جنسی. مثلا اخه تو آب کدوم جقی اخه بعد به پیشنهاد مدیر برنامت که توی کانالت گفتی مدیر برنامه خودتی که اوسگل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد