بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.
بست موزیک

بست موزیک

بست موزیک آماده خدمت به کاربران عزیز می باشد .. با BEST MUSICباشید.. و لذت زندگی را با دانلود اهنگ در سبک های مختلف یا مطالعه زندگی نامه خواننده های مشهور و شرکت در نظر سنجی ها افزایش دهید.

اهنگ جدید علی0067و دنیز به نام زخم کهنه




اهنگ جدید علی 0067 و دنیز یه اسم زخم کهنه

برای دانلود بر ادامه مطلب کلیک کنید


 

دانلود

نظرات 4 + ارسال نظر
ایمان~ضددختر~عشق کل کل چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 05:32 http://http//

سلام سلام
صبح بخیر
فاطی الان خوبه؟

♥ℱaT♥ یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 22:36

سلام مممنونم علی جونم
میگم علی جون حالا ک من گوشی ندارم میشه شما بیای تو نگین چت عضو شی اونجا من باشما بحرفم؟
تورو خددااااااااااااااااااااااااااااا


باچه؟
روششم خودم توضیح میدم که چجوری میشه عضو شی
جون من بیا باشه؟

فاطیم یک معتاد ... پاک پاکم دوساله چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 22:47

چرا ازاین جا دان نشد از یه سایت دیگه دان شد؟

اصولا باید دان شه اگ نشد از سایت وایو موزیک دان کنید

فاطیم یک معتاد ... پاک پاکم دوساله چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 22:46

اقااااا علی اشکم دراومد داداش یکم فکر مام باش مصرف دستمال کاغذی میره بالا بابام ورشکست میشه هاا




عالیییی بود خیلی خوووب بوووووووووووووووووووووود
اینم مث بقیه اولین نفر خودم اومدم
الهی همیشه باشی علی جون

مرسی دفع بعد شادشو میخونیم دسمالاتون هدر نرن خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد